Arnhem & Nijmegen T. +31 (0)26 76 76 292 E. info@plushome.nl Rietgrachtstraat 121 6828 KC Arnhem
Utrecht T. +31 (0)30 72 10 872 E. info@utrecht.plushome.nl Europalaan 2 3526 KS Utrecht

Voorwaarden en protocollen

Plushome heeft een kwaliteitshandboek waar alle afspraken en procedures in omschreven staan. Zo zorgen we ervoor dat iedereen binnen Plushome hetzelfde handelt waardoor we de vastgelegde kwaliteit kunnen borgen. Een aantal belangrijke afspraken en procedures zetten we hier op onze website. Dan kun je deze vast inzien als je erover nadenkt om ondersteuning van ons te ontvangen.

 

  • De algemene voorwaarden zijn voorwaarden die we omschreven hebben zodat je weet hoe we omgaan met bijvoorbeeld het geven van informatie of het intakegesprek maar ook de ondersteuning zelf en de kwaliteit ervan.
  • Het privacy statement is een document waarin omschreven staat hoe we omgaan met jouw persoonsgegevens. Hoe veilig zijn jouw gegevens en hoe lang bewaren we die?
  • De klachtenprocedure hebben we omschreven omdat het natuurlijk kan zijn dat je ergens niet tevreden over bent. Het liefst hopen we natuurlijk dat je dit meteen kunt vertellen aan jouw contactpersoon of begeleider bij Plushome. Soms lukt dit niet, dan kun je deze procedure volgen.
  • Als de mogelijke klacht heel erg uit de hand loopt en je voelt geen gehoor bij jouw begeleider of de doorlopen klachtenprocedure, dan kun je de geschillencommissie inschakelen. Dit is een externe partij. In het document geschillencommissie staat hoe je dit kunt doen.