Kwaliteit bij Plushome
Plushome levert voornamelijk diensten binnen de Wet langdurige zorg (Wlz), de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) en de Jeugdwet. Elk jaar delen we hier kwaliteitsgegevens van onze organisatie. Dit doen we door een kwaliteitsbeeld, kwaliteitsrapport of kwaliteitsonderzoek te delen.
Omdat het kwaliteitsbeeld een grafische weergave biedt en niet alle processen inzichtelijk maakt, is het wellicht interessant om het kwaliteitsrapport door te nemen. In dit rapport worden diverse processen beschreven die we hanteren om onze dienstverlening zo goed en veilig mogelijk uit te voeren. Deze processen zijn essentieel voor onze ISO-certificering en om de kwaliteit van onze dienstverlening continu te verbeteren. Vorig jaar zijn we opnieuw geaudit en hebben we het ISO 9001:2015 keurmerk wederom behaald.
89% van onze cliënten raadt Plushome aan!
In 2025 heeft Facit een onafhankelijk cliëntwaarderingsonderzoek uitgevoerd die onderzocht hoe cliënten en teamleden de begeleiding bij Plushome ervaren. Met trots delen wij de uitkomsten.
- NPS-score cliënten: 83 (Een Net Promoter Score (NPS) wordt gebruikt om klantloyaliteit en klanttevredenheid te meten. Het is een cijfer tussen -100 en +100. Hoe hoger je score, hoe groter het aandeel enthousiaste klanten (“promotors”) ten opzichte van ontevreden klanten (“criticasters”).
- NPS-score medewerkers: 85
- 93% van de cliënten is (heel) tevreden over begeleiding
- 89% van de cliënten is promotor en geeft een score van 8 of hoger.
- Geen enkele cliënt was ontevreden
Enkele citaten uit de open antwoorden:
- “Ze behandelen jou als je gelijke.
- “Ze luisteren echt naar je.”
- “De begeleiding biedt mij structuur.”
Kwaliteit
Kwaliteitsbeeld



