Vacature
Meewerkend coördinator (Hbo), Arnhem Noord, 32 uur.
Vanwege de uitbreiding van ons team en de groeiende hoeveelheid taken, zijn wij voor de regio Arnhem-Noord op zoek naar een meewerkend coördinator.
De rol van meewerkend coördinator is zowel operationeel als inhoudelijk van aard. In deze functie begeleid je het team bij hun ontwikkeling, geef je inhoudelijke ondersteuning bij casuïstiek, en ben je nauw betrokken bij het uitvoeren van teamtaken en het behalen van teamdoelstellingen. Je coördineert de werkzaamheden binnen het team en zorgt ervoor dat deze volgens de gestelde KPI’s worden gerealiseerd. Samen met de regio-coördinator draag je de verantwoordelijkheid voor de uitvoering en het bereiken van deze doelstellingen.
Wat jij gaat doen
Taken van een coördinator:
Interne bedrijfsvoering coördineren
- Coördineert en ziet toe op administratieve taken; denk aan indicaties, zorgplannen en evaluaties (kortom alle kwaliteitsmeldingen).
- Treedt op bij een calamiteit en is een sparringpartner voor handelen in crisissituaties.
- Bereid KPI’s voor en deelt deze gegevens met onderbouwing in het KPI overleg.
- Bewaakt de uitvoering van overleg- en samenwerkingsvormen en neemt hieraan deel.
- Weet zorgvuldig en systematisch documentatie te verwerken.
- Kennis van administratieve processen en inzicht in verbetering hiervan onder andere het cliëntrapportagesysteem en het kwaliteitshandboek.
- Aanspreekpunt voor cliënten onder jouw gedeelde coördinatie.
- Geeft vorm aan de verdere ontwikkeling van werken in wijken.
Team aansturen
- Fungeert als aanspreekpunt binnen het team. Werkt flexibel en is beschikbaar voor teamleden waar nodig.
- Organiseert en notuleert klein-team overleggen en intake/evaluatie gesprekken.
- Is het eerste aanspreekpunt bij ziekmeldingen en vakantieverzoeken en is verantwoordelijk voor continuïteit van zorg, de vakantieplanning en de afhandeling van ziekmeldingen.
- Geeft leiding aan teamleden door de kwaliteit en kwantiteit van de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden te controleren en coördineren en teamleden te begeleiden, instrueren, coachen en motiveren waar nodig.
- Zorgt voor de juiste kwantitatieve en kwalitatieve bezetting binnen het team; overlegt trainingsbehoeften met de leidinggevende en/of HS en voert (mede) werving- en selectiegesprekken; houdt functioneringsgesprekken met de regio-coördinator.
Operationeel beleid implementeren en bewaken
- Signaleert en analyseert ontwikkelingen en knelpunten in de dagelijkse uitvoering en overlegt hier wekelijks over met teamleden en regio-coördinator;
- Doet verbetervoorstellen ten aanzien van de dienstverlening.
Contacten onderhouden
- Onderhoudt interne en externe werkcontacten en volgt afspraken op tussen de instelling en betrokken instanties zoals gemeenten, woningcorporaties en verwante instellingen in de welzijnssector.
Binnen Plushome werken wij onbevangen, verbonden, verantwoord en betrouwbaar. Je krijgt de ruimte om je te ontwikkelen tot een direct leidinggevende in de functie coördinator, waarbij vertrouwen het fundament is van onze relatie. Om je te kunnen ontwikkelen krijg je naast leidinggevende taken een eigen caseload waarin jij je werkuren flexibel kan indelen. Er wordt verwacht dat je zelfstandig kan werken maar je komt terecht in een dynamisch, verbonden en gezellig team waarin oog is voor elkaar.
Jouw persoonlijke skills
Dit vragen wij van jou
- Ruime ervaring in de (ambulante) hulpverlening
- Affiniteit met cijfers en sturing daarop
- Werken op vrijdag is pre
- In bezit van een rijbewijs
- Een relevant diploma op HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 32 uur per week beschikbaar
- Draaien van bereikbaarheidsdiensten en flexibel inzetbaar.
En daarnaast:
- Je kunt zowel goed zelfstandig werken als samenwerken.
- Je hebt een warme persoonlijkheid en kan goed reflecteren op eigen handelen.
- Je bent creatief en benut kansen, je denkt in mogelijkheden, bent optimistisch en weet het team te bekrachtigen.
- Je bent daadkrachtig, durft zelfstandig beslissingen te nemen, bent initiatiefrijk en wacht niet af.
Wat bieden wij
Dit bieden we jou
- In eerste instantie een contract voor 8 maanden met uitzicht op een contract voor langere tijd.
- Salaris conform Cao GZZ FWG 50 (€3218,-tot €4263,- o.b.v. 36 uur) .
- Vakantiegeld van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33%;
- Balansbudget
- Mogelijkheid tot 5,5 weken vakantie.
En daarnaast:
- Een inspirerende werkplek.
- Warm en verbonden team waarin oog is voor elkaar.
- Een open cultuur waar meedenken zeer gewenst is.
- Voldoende ruimte om te groeien vanuit vertrouwen.
- Gezellige borrels en uitjes.
- Heerlijke koffie!
Zet de stap
Solliciteren?
Herken jij jezelf in bovenstaande waarden? Neem dan contact met ons op.
Solliciteren kan tot en met 30 november 2024.
In de functie meewerkend coördinator (HBO) volgen wij de CAO GGZ schaal 50. Stuur jouw motivatie en CV naar sollicitaties@plushome.nl of solliciteer via Indeed en wellicht word jij ons nieuwe teamlid!
Heb je vragen?
Sollicitatie formulier